AS Ekspress Grupp: 2016.aasta II kvartali ja I poolaasta konsolideeritud vahearuanne 29.07
2016. aasta II kvartalis kasvas kontserni käive võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 3%, ulatudes 16,5 miljoni euroni. Võttes arvesse ainult kontserni põhitegevuse ning jättes välja Titanicu näituse korraldamisega teenitud tulu, oli käibe kasv veelgi märkimisväärsem ehk 6%. Käive kasvas nii meedia kui ka trükiteenuste segmendis. Prognoosidega võrreldes osutus tegelik tulemus siiski 2% madalamaks ja seda eelkõige trükiteenuste segmendis, mida jätkuvalt mõjutab Venemaale kehtetatud sanktsioonidest tingitud tugev hinnakonkurents Skandinaavias. Kontserni EBITDA kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga II kvartalis 57%, ulatudes 2,3 miljoni euroni. Kui elimineerida Titanicu näitusega seotud kahjum summas 1,1 miljonit eurot, jäime põhitegevuse kasumis alla eelmisele aastale 11% ja oma prognoosidele 12%. Eelmisest aastast 0,3 miljonit eurot nõrgemad EBITDA ning puhaskasum põhitegevuses on eelkõige tingitud meediasegmendi tihedas konkurentsisituatsioonis teadlikult kasvatatud kulubaasist ja reklaamilehekülje madalamatest hindadest ning trükiteenuste segmendis tugevast hinnasurvest. Nimetatud numbritesse on arvatud ka meie ühisettevõtete (AS SL Õhtuleht, AS Ajakirjade Kirjastus ja AS Express Post) tulemused 50% ulatuses. |
Meedia segment kasvatas võrreldes eelmise aastaga käivet II kvartalis 11,2 miljoni euroni ehk 7%, sh tulu digitaalsetest ja online kanalitest 15%. EBITDA ulatus 1,4 miljoni euroni, mis võrreldes eelmise aasta II kvartaliga kahanes 12% ehk ca 0,2 miljonit eurot. II kvartalis suutis Delfi Leedu kasvatada reklaamikäivet 8% ja suurendada EBITDA-d 15% võrreldes eelmise aastaga, kuid I kvartali mahajäämust päris tasa teha veel ei õnnestunud. Online reklaamikäive oli II kvartalis tugevas tõusutrendis kasvades 15%, kuid Leedu ajakirjade turg jätkuvalt langeb. Ekspress Meedia näitas II kvartalis taas tublit reklaamimüügikasvu nii on-lines (16%) kui ka prindis (3%). Viimane on märkimisväärne eelkõige võttes arvesse prindituru üldist negatiivset trendi. Selle taga on tugev ja efektiivne müügimeeskond, samuti järjest mitmekesisem portfell ning innovatiivsed lähenemised reklaamile ja tegevustele reklaamimüügiosakonnas. 3%-st kasvu näitasid ka tellimus- ja jaemüügitulud, vaatamata vähenevatele tiraažidele. 0,3 miljonit väiksema EBITDA põhjusteks on eelkõige täiendavad LP raamatusarja marketingikulud, mis eelmisel aastal Maalehe sarja puhul kajastusid I kvartalis, täienenud meekond ning reklaamimüügimahtude suurenemisest tingitud trüki- ja kandekulude kasv. Erinevatest projektidest väärib esiletõstmist Kalev25 ajaloolise korvpallimängu organiseerimine, mis läks täissaalile ning millest Delfi TV vahendusel sai osa rekordarv inimesi. Ekspress Meedia sõlmis ka uue lepingu Korvpalliliiduga, mille alusel sai Delfi kolmeks aastaks eksklusiivõiguse veebiülekannetele. Sel aastal on ka Läti internetiturg näidanud korralikku kasvu ning Delfi Läti on oma käivet kasvatanud II kvartalis 14%. Konkurentsiolukord internetiportaalide vahel on tihe, mis sunnib jätkuvalt panustama tugevasse toimetusse. Vaatamata sellele õnnestus Delfi Lätil kasvatada II kvartalis EBITDA-d 40% ulatudes 0,1 miljoni euroni.
Meedia segmendi prioriteetideks on jätkuvalt innovatsioon nii erinevate toodete kui ka tehniliste platvormide arendamise näol. Kõigis kolmes riigis on lansseeritud mitmeid uusi teemaportaale, tehtud on mitmeid multimeedia projekte, arendatud on e-kommertsi pakkuvaid teenuseid, kasutusele on võetud erinevad reklaamimüügikanalid ja sihtrühmapõhised lahendused. Samuti jätkatakse aktiivselt sotsiaalmeedias.
Ajakirjade Kirjastuse käibe ja kasumi kasvu taga, mis olid vastavalt 12% ja 23%, on eelkõige meie suurenenud tooteportfell. Aprilli alguses omandati OÜ-lt Presshouse Eesti suurim naistele suunatud nädalakiri Naisteleht, samuti ajakirjade Nipiraamat ja Müstiline Ajalugu väljaandmisega seotud õigused ja kohustused. Tehingu tulemusena liideti olemasolev ajakiri Naised ja uus omandatud Naisteleht ning saavutati olulist sünergiat, mis on aidanud kasvatada nii käivet kui ka kasumit.
SL Õhtuleht kasvatas oma tulusid II kvartalis 6%. Seda nii reklaamitulude, levitulude kui ka uute projektide toel. Anti välja Raio Piiroja raamat ja jalgpalli EM ajakiri. Struktuurimuudatused reklaamiosakonnas on andnud eriti hea tõuke paberlehtede reklaamimüügile. Õhtulehe reklaamitulud kasvasid mais ja juunis 5% ning Linnaleht püstitas mais viimase kuue aasta käiberekordi. Veebi reklaamimüük kasvas paberiga sarnase sammuga. Maikuu oli Õhtulehe veebireklaami müügis rekordkuu. Digitellijate arv on aasta algusega võrreldes kahekordistunud.
Trükitööstussegment on suutnud eelmise aasta käibe ning kasumi languse peatada. Kui I kvartalis oli tulemus eelmise perioodiga samal tasemel, siis II kvartalis kasvas käive juba 4%. Positiivne on tellimuste hulga ning töömahu kasv, kuid jätkuv hinnasurve ei lase käibel kasvada samas määras. Lisaks konkurentsile trükiturul mõjutab Printalli trükihindasid väljaspool eurotsooni negatiivselt ka tugevnenud euro. Meie jaoks on positiivse mõjuga 2016.aasta I poolaastal toimunud trükikodade sulgemised ja võimsuse vähendamine Skandinaavia trükiturul, mis avaldub juba praegu stabiliseerunud ja paranenud hinnatasemes. Järjepideva agressiivse müügitöö tulemusel oleme saanud Skandinaavias juurde uusi tooteid ning kliente. Kasvamas on ka Printalli tuntus perioodikast erinevates trükisektorites. Eesmärgiks on laieneda veelgi rohkem perioodikalt B2B segmenti, kes toodavad enda tarbeks tootekatalooge ja teisi erineva spetsiifikaga tooteid, mis on sobilikud meie poognamasinatele. EBITDA 10% languse taga on mahtude suurenemisest tingitud tööjõukulude kasv ning eelkõige madalamal tasemel töötajate palkade tõus. Juulis sõlmisime lepingu 50% osaluse soetamiseks OÜ-s Linna Ekraanid, mis tegeleb digitaalse välireklaami müügiga Eestis. AS Ekspress Grupp omandab 2019. aasta II kvartalis ka ülejäänud 50% aktsiatest ning saab seeläbi ettevõtte ainuaktsionäriks. Omandamise eesmärgiks on luua eeldused kontserni uue äriliini käivitamiseks ning kasvatada seeläbi kontserni tegevusalade portfelli. AS-i Ekspress Grupp eesmärk on arendada digitaalse välireklaami äriliin välja kõigis kolmes Balti riigis ning võtta nimetatud äris turul juhtiv roll. Kontserni finantspositsioon on jätkuvalt tugev, koguvõla ja EBITDA suhe läheneb juba 2,0-le ning laenumaksete ja intresside kattekordaja on ligi 2,4.
Nii järgmise kvartali kui ka terve aasta osas oleme jätkuvalt tagasihoidlikul positsioonil. Loodame siiski online meedia ja ka trükimeedia stabiilset kasvu ning trükiteenuste segmendi taastumist. Usume, et teine poolaasta tuleb edukam kui aasta algus ning meie põhitegevuse käive kasvab III kvartalis ligikaudu 8% ning EBITDA jääb samale tasemele eelmise aastaga. Meie missiooniks on jätkuvalt pakkuda uusi ja huvitavaid elamusi nii paberil kui digitaalses meedias, sealjuures järele andmata lugude kvaliteedis, teemade valikus ning ajakirjanduslikus objektiivsuses. Kontserni eesmärgiks on olla moderne meediaettevõte tugeva kohalolekuga kõikidel meie turgudel ning liidripositsioonil online-meedias. FINANTSNÄITAJAD JA SUHTARVUD – Ühisettevõtted rida-realt 50% konsolideerituna
Rahvusvaheliste finantsaruandluse standardite (IFRS) kohaselt tuleb 50% ühisettevõtted kajastada konsolideeritud raamatupidamise aruannetes kapitaliosaluse meetodil. Oma igakuistes kokkuvõtetes jälgib juhtkond kontserni tulemust konsolideerides ühisettevõtted proportsionaalselt. Samuti on sätestatud sündikaatlaenulepingus teatud suhtarvude jälgimine võttes arvesse proportsionaalset konsolideerimist. Selguse huvides on tegevusaruandes välja toodud kaks komplekti näitajaid: üks, kus ühisettevõtted on konsolideeritud rida-realt ning teine, kus ühisettevõtted on kajastatud kapitaliosaluse meetodil ning nende tulemus kajastub ühe reana finantstuludes.
FINANTSNÄITAJAD JA SUHTARVUD – Ühisettevõtted kapitaliosaluse meetodil
Tsüklilisus Kontserni kõiki tegevusvaldkondi iseloomustab tsüklilisus ja kõikumine, mis on põhjustatud üldiste majandustingimuste ja tarbijate käitumise muutumisest. Kontserni tulusid mõjutavad negatiivselt majandusarengu aeglustumine või majanduse surutisse langemine nii kodu- kui ka eksportturgudel. Seda nii jaesektorile suunatud reklaamikulude üldine vähendamine kui ka teiste reklaamikanalite eelistamine nagu näiteks interneti eelistamine pabermeediale. Samuti mõjutab tulusid jaetarbijate endi tarbimisharjumuste muutumine, näiteks jooksvate uudiste jälgimine uudisportaalidest versus paberlehtede lugemine, noorema põlvkonna eelistus kasutada mobiilseid vahendeid ning muid suhtluskanaleid jne. Hooajalisus Kontserni reklaamimüügi ja samuti trükiteenuste segmendi tulud sõltuvad olulistest hooajalistest kõikumistest. Mõlema tululiigi tase on kõrgeim iga aasta teises ja neljandas kvartalis. Nimetatud tulud on madalaimal tasemel kolmandas kvartalis. Tulud on suuremad neljandas kvartalis, kuna tarbijad kulutavad jõulueelsel perioodil rohkem, millega kaasneb ka reklaamile tehtud kulutuste suurenemine. Suvekuudel on klientide kulutused reklaamile tavaliselt kõige madalamad, samuti nagu jõulu- ja uusaastapidustuste järgselt aasta esimestel kuudel. Raamatumüük on kõige aktiivsem aasta viimases kvartalis. Ajalehtede ja ajakirjade tellimine ja jaemüügitulu ei kõigu nii palju kui reklaamitulu. Suveperiood on tavaliselt siiski vaiksem ja kooli algusega septembris suurenevad ka tellimused ja jaemüük, mis tavaliselt kestab kuni järgmise suvepuhkuste perioodini.
SEGMENTIDE ÜLEVAADE Kontserni tegevus on jagatud kaheks suuremaks segmendiks - meedia segmendiks ja trükiteenuste segmendiks. Eelmisel aastal eristati ka meelelahutuse segmenti. Segmentide EBITDA ei sisalda kontsernisiseseid juhtimistasusid ega firmaväärtuste ning kaubamärkide allahindlust. Segmentide reklaamimüügituludest ei ole maha arvatud agentuuridele makstavaid mahupõhiseid ja muid tasusid kuna juhtkond jälgib bruto reklaamimüügitulusid. Allahindlused ja hinnavähendused kajastuvad kontserni müügitulu vähendusena ja on näidatud elimineerimiste koondreal. Segmentide peamised finantsnäitajad II kv 2012-2016
Segmentide peamised finantsnäitajad I poolaasta 2012-2016
MEEDIA SEGMENT Meedia segment hõlmab 100% tütarettevõtete Delfi tegevust Eestis, Lätis ja Leedus, ajalehtede Maaleht, Eesti Ekspress ja Eesti Päevalehe kirjastamist, raamatute kirjastamist Eestis, ajakirjade kirjastamist Leedus, pakkumiste portaali Zave tegevust ja valdusfirmat Delfi Holding. Siia segmenti kuuluvad ka 50% ühisettevõtted AS SL Õhtuleht (Õhtulehe ja Linnalehe kirjastaja), ajakirjade kirjastaja AS Ajakirjade Kirjastus ja perioodika kojukandega tegelev AS Express Post. Ettevõtete EBITDA esitatakse enne Delfi kaubamärgi rojaltitasusid, mida maksti valdusfirmale Delfi Holding kuni aprillini 2015. Mais 2015 toimus Delfi grupi reorganiseerimine kajastamaks paremini aastate jooksul muutunud juhtimisstruktuuri ning mille tulemusena kuuluvad Delfi kohalikud ettevõtted nüüd otse AS-le Ekspress Grupp. 2015. aasta juulis ühinesid Eestis AS Delfi ja ajalehtede kirjastaja AS Eesti Ajalehed. Tegevust jätkatakse AS Ekspress Meedia nime all. 2014. aastal ühendati Delfi UAB-ga Leedu ajakirjade kirjastaja Ekspress Leidyba UAB. Kontsernile kuuluvad uudisteportaalid
*Ühisettevõtete proportsionaalne osa
DELFI ja seotud tooted Turuliidrina jätkab Delfi investeerimist uude tehnoloogiasse ja IT lahendustesse, eesmärgiga parandada oma lugejate ja reklaamijate kasutajakogemust. Möödunud aastal toodi turule uued Delfi mobiilsed rakendused nii iOS kui ka Android seadmetele, mis võimaldavad kasutada loovamaid lahendusi mobiilses keskkonnas. Kõigis kolmes riigis arendatakse edasi sihtrühma- ja arvutipõhist reklaamimüügi lahendust (programmatic advertising sales). Jätkuvalt täiendatakse ja arendatakse Delfi TV platvorme. Levira ja Starmani klientidel on Eestis võimalik Delfi TV ülekandeid ja saateid vaadata nüüd ka teleri ekraanilt. Käesolevast aastast pakuvad meie reklaamimüügiosakonnad lisaks online reklaamile meie enda keskkondades võimalust osta reklaami ka teistesse kohalikesse või rahvusvahelistesse kanalitesse. Samuti pakume nüüd kliendile ka võimalust osta meie käest reklaamiteenust alates ideest ja teostusest kuni meediapinnani. Delfi oli Leedus esimene kirjastaja, mis tutvustas oma lugejatele Facebook messenger automaatvastaja (bot) võimalusi. Bot kattis kogu infovajaduse ja vajalikud meeldetuletused seoses jalgpalli EM-ga sh ajakava, meeskondade koosseisud, tulemused, uudised jms. Samuti oldi esimene kasutamaks Facebook Live striimingut. Üle Baltikumi valmis arendustestFacebook Instant Article kasutamise võimalus ning toimub Reklaamivaba Delfi (AdFree Delfi) turuletoomise ettevalmistus. Jätkuvalt laiendatakse vertikaalsete toodete sortimenti. II kvartalis käivitas Delfi Läti kaks videoalamvertikaali www.retvplay.lv ja www.360play.lv. Leedus avati koostöös Leedu Marketingi Assotsiatsiooniga (LiMA) uus marketingispetsialistidele mõeldud unikaalne veebileht soodustamaks omavahelist kommunikatsiooni. Uue e-kommertsi teenusena startis Eestiswww.spetsialist.ee, mis koondab ja vahendab tööotsijaid ja pisistööde pakkujaid. Kõigis kolmes Balti riigis on seatud eesmärgiks kirjutada pikemaid analüütilisi artikleid, et tõsta Delfi kasutajatele pakutavat väärtust. Eestis tehakse seda koostöös meie päeva- ja nädalalehtede Eesti Päevaleht, Eesti Ekspress ja Maaleht toimetustega. II kvartalis esitleti kõikides Balti riikides interaktiivset multimeedia projekti, mis oli pühendatud Tšernobõli tuumakatastroofi 30.aastapäevale. Lätis tehti pikem projekt muusikafestivalist Positivus. Palju pööratakse tähelepanu sotsiaalselt vastutustundlikule käitumisele ning toetatakse erinevaid heategevusprojekte, kultuuri, sporti, ühiskondlikke ja ärisündmusi kõikides riikides. Eesti internetiväljaannete lugejate arv 2015-2016 2016. aasta I kvartalis liitis Postimees Eesti Meediale kuuluvad kuulutusteportaalid www.kv.ee ja www.osta.ee postimees.ee domeeni alla ja seeläbi kasvas Postimees.ee kasutajate arv 17%. 2016. aasta II kvartalis on see saavutatud vahe vähenenud ning Delfi.ee ja Postimees.ee kasutajate arv on praktiliselt võrdne. Teist kvartalit valitses turul tendents, kus mobiilikasutajate arv Eestis on vähenenud.
2016. aasta jooksul muutub nii Eesti, Lätis kui ka Leedus interneti kasutajate uuringu metoodika, mille tulemusena hakatakse lisaks ülaltoodud arvutikasutajate (PC) numbrile avaldama ka mobiiliseadmete ja tahvelarvutite kasutusstatistikat.
Läti internetiväljaannete lugejate arv 2015-2016 2016. aasta alguses muutis uuringufirma Gemius internetiuuringute metoodikat ja sellest tulenevalt on ka veebruaris langus internetikasutajate arvus. Antud number väljendab ainult arvutikasutajate (PC) internetikasutust. Inbox.lv on endiselt suurima kasutajate arvuga internetiportaal arvutikasutajate hulgas. Delfi.lv on kasvatanud oma edumaad tvnet.lv ees. Kohalik sotsiaalvõrgustik draugiem.lv on aga järjekindlalt kaotamas oma kasutajaid Facebookile. Sarnaselt teistele Balti riikidele on ka Lätis põhiline konkurents mobiilikasutajate arvu suurendamise nimel. 2016 aasta II kvartalis olulisi muudatusi kolme suurema portaali omavahelises konkurentsis ei ole toimunud. Leedu internetiväljaannete lugejate arv 2015-2016 Delfi.lt on Leedus jätkuvalt suurim internetiportaal. 2016. aasta II kvartalis ei ole toimunud Leedus märkimist väärivaid muutusi interneti kasutajate eelistuste osas. 15min.lt on pisut kaotanud oma lugejaid eriti viimasel kuul. Sarnaselt teistele riikidele keskendub arendus- ja turundustegevus Leedus mobiilikasutajate arvu suurendamisele. Selles segmendis on Delfi kasvatanud oma kasutajate arvu märkimisväärselt.
Trükimeedia Eestis Eesti ajalehtede tiraaž 2015-2016
Eesti ajalehtede tiraažid on pikemas perspektiivis mõõdukalt langevad. 2015. aastal toimus siiski tiraažide stabiliseerumine. 2016. aastal näeme ilmselt samasuguseid trende – esimene poolaasta on olnud suhteliselt stabiilne võrreldes eelnevate perioodidega.
Ülalpool ära toodud paberajalehtede tiraažidele lisanduvad veel digitaalsete väljaannete tellijad. 2016. aasta II kvartali lõpu seisuga oli Eesti Päevalehel ca 18 tuhat tellijat, Eesti Ekspressil ca 9 tuhat tellijat ja Maalehel ca 6 tuhat tellijat.
Eesti ajalehtede lugejaskond 2015-2016 Sarnaselt ajalehtede tiraažidega on väljannete lugejate arv 2016. aasta II kvartalis suhteliselt stabiilne. 2015. aasta II kvartaliga võrreldes on lugejate arv kasvanud Eesti Ekspressil ja Eesti Päevalehel. Langenud aga Postimehel Ja Õhtulehel. Kuna digilehtede loetavus ei ole selle uuringuga kaetud, siis täielikke lugejanumbreid need andmed ei kajasta. Ekspress Grupi väljannete digitaalsete tellimuste arv kokku ulatub ca 30 tuhandeni. Digilehtede lugejate arvu kasvatamine on jätkuvalt kontserni väljaannete põhiline ülesanne. TRÜKITEENUSTE SEGMENT Kontserni kõik trükiteenused on kontsentreerunud ASi Printall, mis on üks suurimaid trükikodasid Eestis. Meie trükikojas on võimalik trükkida kõrgekvaliteedilisi ajakirju, ajalehti, reklaammaterjale, toote- ja teenustekatalooge, aastaraamatuid, pehmekaanelisi raamatuid ja muid trükiseid. 2015.aastal paigaldatud uus trükipoognamasin on võimaldanud laiendada trükitavate toodete sortimenti veelgi.
Trükitööstussegment kannatab jätkuvalt Venemaale kehtestatud majandussanktsioonide tõttu, mille negatiivne mõju Skandinaavia trükitööstusele mõjutab omakorda ka meid. Printalli tootmismaht kasvab, kuid hinnasurve on endiselt tugev tänu Skandinaavias vabanenud tootmisvõimsusele kui ka kallinevale paberihinnale. Käivet suudetakse kasvatada, kuid tulenevalt madalamale hinnale, tuleb järgi anda kasumimarginaalis.
Trükiteenused ja keskkond Lisaks majanduslikult väga efektiivsele ettevõttele keskendutakse Printallis ka keskkonnateadlikule tootmisele. Printallile on omistatud ISO 9001 juhtimissertifikaat ja ISO 14001 keskkonnasertifikaat. Eesti Vabariigi keskkonnaminister ja jäätmekäitleja AS Ragn-Sells on omistanud Printallile Suure Aasta Taaskasutaja auhinna, kuna ettevõte suunab taaskasutusse 95% tekkivatest jäätmetest. Põhjamaade Ministrite Nõukogu on omistanud Printallile keskkonnamärgistuse “The Nordic Ecolabel”, millega pärjatakse Põhjamaade säästlikult tootvaid ettevõtteid. Samuti on Printallil FSC ja PEFC Chain of Custody (COC) sertifikaadid, millega anname omapoolse panuse rohelise mõtteviisi elavdamisele trükitööstuses. Nimetatud sertifikaadid on toote tarneahela jälgimis- ja nõuete vastavuse täitmise sertifikaadid, mis väljastatakse ettevõtetele, kes täidavad FSC (Forest Stewardship Council) ja PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification) kehtestatud nõudeid. Ettevõte, kellele omistatakse sellised sertifikaadid, toetab oma tegevusega keskkonnasõbralikku, sotsiaalselt õiglast ja majanduslikult elujõulist maailma metsade majandamist. Printall hoolib keskkonnast ja kasutab rohelist energiat. POWERED BY GREEN sertifikaat kinnitab, et ettevõte ostab elektrienergiat, mille tootmisel on kasutatud vähemalt 70% taastuvaid energiaallikaid.
Konsolideeritud bilanss (auditeerimata)
Konsolideeritud koondkasumiaruanne (auditeerimata)
Konsolideeritud rahavoogude aruanne (auditeerimata)
Lisainformatsioon: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||