Ekspress Grupi müügitulu kasvas ligi 10 protsenti 31.10
ASi Ekspress Grupp kvartali vahearuande kohaselt oli kontserni 2019. aasta kolmanda kvartali müügitulu 16,8 miljonit eurot ja 9 kuu müügitulu 53,6 miljonit eurot. Müügitulu suurenes kvartalis 8 protsenti võrreldes eelmise aastaga ja 9 kuu arvestuses 8 protsenti.
Ekspress Grupi juhatuse
esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul põhineb müügitulu kasv peamiselt digitaalsetel tuludel, mis suurenesid eelmise aastaga võrreldes 17 protsenti ning moodustasid
septembri lõpus juba 58 protsenti meediasegmendi käibest. „Müügitulu kasvu tõid
tugev reklaamimüük ja Eestis digitaalsete tellimuste mahu suurenemine,“ lausus
Rüütsalu. Kontserni kuuluvate meediaettevõtete tulubaas kasvas 9 kuu arvestuses
üle 12 protsendi.
Ekspress Grupi kasum enne
intresse, makse ja kulumit (EBITDA) oli kolmandas kvartalis 1,41 miljonit eurot
ning 9 kuuga kokku 3,88 miljonit eurot. Kolmanda kvartali EBITDA kasvas 117
protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ning 9 kuu vaates 30 protsenti.
Kolmandas kvartalis teenis ettevõte 0,02 miljonit eurot kasumit, kuid jäi tulenevalt
kahest eelmisest kvartalist siiski 9 kuu vaates 0,24 miljoni euroga kahjumisse.
“Olulise uuendusena alustas ka Leedu Delfi kolmandas kvartalis
tasulise sisu müügiga, samuti avasime Leedu turul lineaarse televisioonikanali
koostöös Teliaga. Teises kvartalis alustatud tasulise sisu müük Läti Delfis on
saanud turult positiivse vastukaja ning täidab oodatud eesmärke. Tuleb silmas
pidada, et tasulise sisu müük on pikaajaline protsess, mis vajab aega tarbijate
harjumuste muutumiseks - seda eriti
Lätis ja Leedus, kus tarbijad ei ole varem kohaliku meedia tasulise sisuga
kokku puutunud,“ rääkis Rüütsalu.