Mai müügitulu 10.06
AS-i Ekspress Grupp käive kasvas mais 14,7% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Elimineerides käibe kasvust Eesti Päevalehe AS-i osaluse omandamise mõju, kasvas käive võrreldes eelmise aastaga 8,5%. Online-meedia segmendis olid suurimad panustajad kasvu Delfi Läti ja Delfi Eesti kasvades vastavalt 31% ja 22%. Perioodiliste väljaannete segmendis kasvas kõigi kirjastuste reklaamikäive, välja arvatud Eesti Päevalehe AS ning Leedu ajakirjade kirjastus. Trükiteenuste segmendis jätkus tugev kasv- segmendi mai käive oli 26,8% suurem kui eelmise aasta samal perioodil.
Mai müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR
Segment | 2011 | 2010 | Muutus % |
Online-meedia | 928 | 847 | 9,6% |
Perioodilised väljaanded | 2 173 | 2 025 | 7,3% |
Trükiteenused | 2 444 | 1 928 | 26,8% |
Määramata | 13 | 11 | 18,2% |
Segmentidevahelised elimineerimised | (328) | (250) | -31,2% |
KOKKU | 5 230 | 4 561 | 14,7% |