Veebruari müügitulu 12.03
Veebruaris kahanes ASi Ekspress Grupp käive eelkõige trükiteenuste segmendi languse tõttu võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 6,8%. Trükiteenuste segmendi 18,2%-line langus oli tingitud mitme suurema ekspordiprojekti edasilükkumisest ja lõppemisest. Teenuste osas oli käibe langus mõnevõrra madalam, s.o. 10%. Online-meedia segment kasvatas käivet 9,3% ning perioodiliste väljaannete segment lõpetas vaatamata reklaamituru jätkuvale madalseisule eelmise aastaga samal tasemel. Endiselt aitas sellele kaasa DVD –sarja müük, mis pärast 45-nädalast kestust veebruaris lõpule jõudis.
Veebruari müügitulu segmentide lõikes, tuh EUR
Segment | 2013 | 2012 | Muutus % |
Online-meedia | 836 | 765 | 9,3% |
Perioodilised väljaanded | 1 927 | 1 919 | 0,4% |
Trükiteenused | 2 045 | 2 501 | -18,2% |
Määramata | 127 | 35 | 262,9% |
Elimineerimised | (467) | (426) | 9,6% |
KOKKU | 4 468 | 4 794 | -6,8% |