Tehnoloogia areng seab uusi väljakutseid
Ekspress Grupi arendusüksus on järjepidevalt turule toonud uusi innovaatilisi lahendusi, mis pakuksid eelkõige lisaväärtust lugejatele. Kontserni pikaajaline strateegia näeb ette digiäri osakaalu jõulist suurenemist, mis on proovikivi nii tehnoloogilistele uuendustele, sisemistele protsessidele kui ka töötajate oskustele ja pädevusele. Kontsernis on kasutusel maailma tippklassi kuuluvad tehnoloogilised vahendid.
„Ajalooliselt on meediaettevõtete tööprotsessid olnud üles ehitatud pabermeedia loogika järgi – eesmärgiks oli trükileht. Tänaseks on fookus täielikult digiväljaannetel, mis toovad kaasa hoopis teistsuguse töökorralduse ja mõtteviisi. Veeb ei piirdu enam teksti ja pildiga, vaid ühendab endas videoid, podcaste, interaktiivseid graafikuid, galeriisid ja andmepõhiseid lugusid. See mitmekesisus muudab kogu sisutootmise protsessi – alates planeerimisest ja toimetusstruktuurist kuni selleni, kuidas ja millal inimesed töötavad. Sisu loomine ei ole enam seotud paberlehe rütmiga, vaid lähtub digiplatvormide dünaamikast ja publiku käitumisest.“
Karl Anton, Ekspress Grupi juhatuse liige
„Inimesed, kes meie veebilehekülge külastavad ja ettevõtte lehti/ajakirju loevad, peavad leidma sealt enda jaoks huvitavat, midagi sellist, millest nad ei taha ilma jääda ja mille eest nad oleks valmis maksma, sest just selle lugeja toetusega saame omakorda teha veel paremat ja – täna eriti olulisena rõhutatult – sõltumatut ajakirjandust.“
Martin Šmutov, Õhtulehe peatoimetaja