Uudised

19.02

Digitulu kasvatanud Ekspress Grupp teenis 3,7 miljonit eurot kasumit

Baltimaade juhtiva meediakontserni, AS-i Ekspress Grupp müügitulu suurenes 2023. aastal digitaalse tulu kasvu toel 14% ja ettevõte teenis 3,7 miljonit eurot kasumit, teatas ettevõte börsile. Ekspress Grupi 12 kuu müügitulu kasvas 73,1 miljoni euroni, mida on 14% enam kui 2022. aastal. Kontserni müügitulu tegi tugeva kasvu IV kvartalis, suurenedes 11% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. […]

31.10

Ekspress Grupi müügitulu jätkas kasvu

Baltimaade juhtiv meediakontsern, AS Ekspress Grupp kasvatas aastases võrdluses tugevalt nii müügitulu kui kulumieelset ärikasumit (EBITDA), kuid pidi peamiselt suurenenud intressikulu tõttu andma järgi puhaskasumis, teatas ettevõte oma III kvartali vahearuandes börsile. Ekspress Grupi 9 kuu müügitulu kasvas eelmise aastaga võrreldes 15% ja ulatus 51,8 miljoni euroni. Digitaalsed tulud kasvasid eelmise aastaga võrreldes 24% ja […]

24.10

Ekspress Grupi finantsjuhiks ja juhatuse liikmeks valiti Argo Rannamets

Baltimaade juhtiva meediamaja, ASi Ekspress Grupp finantsjuhi ja juhatuse liikmena alustab 1. novembril tööd Argo Rannamets, kelle vastutusvaldkonda jääb lisaks grupi igapäevasele finantsjuhtimisele ka investorsuhete korraldamine. Argo Rannamets töötas aastatel 2010-2021 jäätmekäitluskontsernis Ragn Sells, kus vastutas Eestis juhatuse liikmena finantsjuhtimise eest ning vedas grupi tasandil eest eri äriüksuste tööd Ida-Euroopas ja Rootsis. Aastatel 2021-2023 tegutses […]

13.10

ASi Ekspress Grupp 2023. aasta 3. kvartali digitellimuste tulemused

Pressiteade 12.10.2023 ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 30% (III kvartalis 2%, 9 kuuga 23%) ja ulatus septembri lõpus 179 753-ni. Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 27% […]

28.07

Ekspress Grupp kasvatas I poolaastal ligi viiendiku võrra müügitulu

Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp kasvatas tänavu I poolaastal peamiselt reklaamimüügi ja digitellimuste kasvu toel oluliselt nii oma müügitulu kui kasumlikkust, kuid kaotas Eestis kahjumliku kojukandeteenuse sulgemisega seotud ühekordsete kulude ning kõrge intressikeskkonna tõttu puhaskasumis, selgus Ekspress Grupi vahearuandest. AS-i Ekspress Grupp kuue kuu müügitulu kasvas aastases võrdluses 18% ja ulatus 35,3 miljoni euroni. Kasum […]